torsdag 22 maj 2014

Hot

Jag talar aldrig med media om hot eller anmäler hot till polsen. Två skäl. Det triggar andra stollar. Och rättsväsendet kan inte hantera detta! Händer rätt sällan. Men det hände idag. Talar aldrig om frekvensen av detta! Jag har satt en ära in ett vara Sveriges mest lättillgänglige KSO. Känner idag att otack är världens lön. Just nu känns det som att jag skulle göra nåt annat! Men viker aldrig ner mig!

Pratade med Åsa KB om att valstugorna till sig många " udda" männikor igår kväll.

Detta hände utatanför lasarettet.

Och det var inte politiska motiv!  

Och inga psykfall!

I morgon ingen valrörelse för min del. Lasarettsbesök, regionfullmäktige och Linnéuiversitetsts årshögtid då jag skall dela ut miljöpris!

Lördag. Valrörelse någonstans!

Har dock vandrat på Öster o knackat dörr i tre timmar nu ikväll!

Bo Frank
Växjö 20140522