söndag 22 juni 2014

Bryssel


Långsamma bussen in från flyget. Den snabba går inte söndagar. Till hotellet och bytte om. Fyra varv runt stadsparken och så promenad på ett par timmar i de trivsamma afrikanska kvarteren. Gympaskor är bra i Bryssel. Tillbaka till hotellet för att se Belgien- Ryssland. Folk på stan verkar taggade. Hustrun ser matchen, jag halvtittar och går igenom diverse dokument för denna vecka. Ikväll skall vi gå ut och äta efter matchen. Flertalet krogar i denna del av staden, runt Luxembourgtorget, är stängda  på söndagar. Men vi hittar säkert något!

Min blogg har pajat! Kommer inte in! Mitt hopp står till Anna Hultstein om hon kan lägga in detta!  I morgon diverse möten. Men del av em ledig. Tisdag har jag möte hela dagen, varav jag kan ta med min lilla fru på ett seminarium där jag skall prata.  Om cirkulär ekonomi!  Ledig efter 20.00 och åker hem onsdag. Har fullt program hemma på torsdag! Är här som vice president i Energy Cities. I morgon sluter Åsa  KB också upp. Åsa är min ersättare och det är värdefullt att hon är med på våra styrelsemöten.

Bryssel 20140622
Bo Frank