söndag 25 januari 2015

Kan du hjälpa mig? Dock ej kommunistpsykologer!


Vill köpa en grön eller blå, fungerande Kobratelefon. Ny eller retro. Har köpt en svart idag och har en gammal röd. Min far som sparatb på allt, utom de kobror vi nog hade!

Stolt som vanligt över personalen på Clas Ohlson i Växjö. Och på Teknikmagasinet i Växjö city. Skit att inte CO finns i stadskärnan!
Lagar mat. Fattar inte hur P! bara orkar hålla på meed Fi som har noll inflytande i svensk politk. Jag har gjort mer för jämställdhet än Fi. Det är bara att kolla!


Lite trött på Mårtensson som vill upplysa snara än berätta. Visst, han är kunnig som fn!

PS Lyssnar mera på P1. En kommunistpsykolog tycker att det är bra med arbetslöshet, för miljöns skull! Och ogillar arbete! Funderar igen på att emigrera. Seriöst" Min fru och jag har talat om det! Danmark, Norge, Portugal, Spanien? Inte USA! De är som oss fast tvärtom!!! Republikaner=Talibaner. Fox News. Stollar!



Bo Frank
Växjö 20150125